Τη Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου, οι μαθητές ήρθαν στο σχολείο χωρίς τσάντες αλλά με μεγάλη διάθεση για παιχνίδι!
Στα πλαίσια της Ημέρας Αθλητισμού το πρόγραμμα προσαρμόστηκε έτσι, ώστε να συνδυαστεί η άθληση με τον προβληματισμό και την ενημέρωση γύρω από το θέμα :
«Νιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός-Δικαίωμα για όλους»
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης συζήτησαν το θέμα με τις καθηγήτριές τους και στη συνέχεια έγραψαν σχετικό άρθρο και συνθήματα κατά τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες.
Η Β΄ τάξη παρακολούθησε ταινίες με ανάλογο θέμα, ενώ την ίδια ώρα οι μαθητές της Α΄ πήραν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες στην αυλή και στο γυμναστήριο με την παρακολούθηση των συνοδών καθηγητών.
Στη συνέχεια του προγράμματος, οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ βγήκαν στο προαύλιο χώρο και χωρίστηκαν σε ομάδες ανάλογα με τις δραστηριότητες που δήλωσαν στον γυμναστή της σχολικής μονάδας, στον κ. Κυριακόπουλο. Ασκήθηκαν στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, στο βόλλεϋ, στο πινγκ πονγκ, στο μπάντμιντον, ενώ μια ομάδα μαθητών της Β΄ τάξης δημιούργησε πανώ με το σύνθημα: «Αθλητισμός για όλους!»
Αντίθετα, οι μαθητές της Α΄τάξης μπήκαν σε τάξη και πραγματοποίησαν πρόγραμμα με τον κ. Βασιλειάδη, γυμναστή του Δήμου Θεσσαλονίκης, ο οποίος με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα τους ενημέρωσε σχετικά με θέματα διατροφής και τους έδειξε ασκήσεις για την καλή φυσική τους κατάσταση.
Στο τέλος του προγράμματος, όλοι ήταν ευχαριστημένοι και … καταϊδρωμένοι!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΙΚΣ «ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ» ΑΠΟ ΤΟ Γ1

Το κόμικς αυτό δημιουργήθηκε από τους μαθητές του τμήματος Γ1 του 1ου Γυμνασίου Τούμπας Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της ημέρας του αθλητισμού. Προηγήθηκε συζήτηση της ολομέλειας της τάξης για τα πλεονεκτήματα της άθλησης. Ακολούθως έγιναν προτάσεις από τους μαθητές για τη μορφή του τελικού προϊόντος που θα δημιουργούσαν. Μεταξύ ομαδικής σύνθεσης ποιήματος, κατασκευής αφίσας και δημιουργίας κόμικς επιλέχθηκε η δημιουργία ηλεκτρονικού κόμικς στη διαδικτυακή εφαρμογή Pixton. Στη συνέχεια η ολομέλεια της τάξης συνέθεσε το σενάριο του κόμικς και τους διαλόγους από κοινού με τη μέθοδο δημιουργίας σεναρίου «Ψαροκόκκαλο» στον πίνακα της αίθουσας, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις κι τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν στη συζήτηση για τα πλεονεκτήματα της άθλησης. Μετά την ολοκλήρωση του σεναρίου η ολομέλεια της τάξης έδωσε τίτλο στο κόμικς, δημιούργησε λογαριασμό στη διαδικτυακή εφαρμογή με τα στοιχεία ενός μέλους της και πέρασε στη δημιουργία του κόμικς.
Η δραστηριότητα αυτή καλλιεργεί στους μαθητές την ομαδοσυνεργατική μάθηση και δημιουργία, τον παραδοσιακό γραμματισμό (συγγραφή κειμένου σε διαλογική μορφή – σεναρίου, πύκνωση κειμένου – τίτλος), τον οπτικό γραμματισμό (σύνθεση εικόνας), τον νέο γραμματισμό των ΤΠΕ (δημιουργία ηλεκτρονικού κόμικς, χρήση διαδικτυακής εφαρμογής).
Tην επιμέλεια της δραστηριότητας είχε η φιλόλογος κ. Κατερίνα Προκοπίου.
Το κόμικς ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ θα το βρείτε σε αυτή τη διεύθυνση: https://Pixton.com/gr/:byk7gg91